1. Que tes pensado facer para dinamizar a vida social ou fomentar actividades participativas nas parroquias? Vas seguir, por acaso, o "modelo Queixas", isto é, sardiñadas, churrascadas e shows da panorama?
» fomentaremos as actividades de forma asociativa. calquer cousa que se faga mediante unha asociacion ten moito mais valor que as organizadas polo Concello. No son solo festas o que se pode facer mediante asociacions
2. Tes no teu programa dar entrada gratuita no aquapark igual que promete o señor Becerra candidato por Terra Galega?
» Non levo nada deste tipo no programa pero manifestome favorable a que a xente de Cerceda teña as entradas mais baratas
3. Que tipo de medidas pensa adoptar se chega a gobernar?
» Moitas que non son capaz de resmir aqui. Pero e liñas xerales decir que un alcalde e de todos e para todos non solo para os seus amigos
4. ¿Cree usted que sacarán más de un concejal en el ayuntamiento de Cerceda? Visto lo Visto,durante todos estos años,desgraciadamente para Cerceda,no ha existido una oposición digna para el gobierno municipal,y el PP parece o es un partido condenado a desaparecer en Cerceda.
» Cualquier candidato que se presente por el partido mas querido de Galicia tiene que optar a lo maximo en cualquier Concello. Luego las personas ya nos diran el sitio que tenemos que ocupar
5. Pensa que unha persoa que non reside en Cerceda pode dirixir ao Concello? Fago esta pregunta porque nin vostede, nin o seu número 2 viven en Cerceda, aínda que procedan dela, polo que penso que é unha mostra do seu pouco amor por este concello, cando escollen para vivir terras lonxanas a esta.
» Eu casi vivo en Cerceda. solo me ausento pa ir a traballar e pa ir a dormir. Se non estou mais en Cerceda e por que non podo. Todo os meus amigos son de ali e a miña vida social esta ali. Ademais parironme en Cerceda non noutro Concello
6. Feijóo prometeu rematar coa "crisi" (como lle chama el) en Galiza en 45 días. En cantos días promete vostede rematar coa crise en Cerceda?
» Pode haber moitos tipos de crise e eu non sei a cal te estas a referir. De calquer modo digoche que o peor que esta a pasar neste Pobo e que o alcalde teno fracturado nos que estan a seu favor e os que estan en contra non admite a neutralidade. Hay que deixar vivir a xente aunque non sexa das tus ideas
7. Si no sale elegido alcalde, seguira al frente de su partido para hacerle oposición Liñares?
» Sin duda
8. Si chega a alcaldía, pensa ter dedicacion exclusiva?
» Si, non penso ter varios traballos a vez. O soldo e bo e os problamas de Cerceda son importantes pa dedicarlle todo o tempo e non solo unha mañan. quero ser alcalde e non medio alcalde
9. levaria ben que terra galega sacara mais concelleiro que o pp?
» Seria para min un resultado sorprendente. Se eso ocurre teria que dedicarme a buscar outra persona pa liderar o partido en Cerceda.
10. tengo entendido que no tiene experiencia ninguna en politica, piensa que esta capacitado para coger las riendas de un concello como el de Cerceda?
» Correcto, no tengo experiencia en politica pero puedo aprender rapido. Además con la cantidad de asesores que hay en el concello será facilisimo
11. Que che parece a aptitude de Carlos Negreira despois de ter varios candidatos nomeados e cambialos no ultimo momento? Vease caso de Oroso, Teo e Cerceda entre outros. Casulidade??
» Carlos Negreira no meu caso non tuvo nada que ver. Hai outras personas encargadas de buscar as mellores opcions.
O PP e un partido esixente hai que sacacar resultados. Nadie pode vegetar aqui.
12. Como veciño de Xesteda estou farto de toda a merda da Areosa. Está vostede a favor da ampliación do vertedoiro que promove o PP? Que nos ofrece aos veciños da parroquia para resolver os problemas dos malos cheiros, das gaivotas que comen as colleitas, do río que baixa contaminado? E eu non penso marchar de aquí que estaba antes ca eles.
» Eu como veciño de Queixas pasame outro tanto. Non me gusta que o basureiro sufra ampliacions senon que deberia irse eliminando prograsivamente. Tamen quero decirche que o PP esta tan mal en Cerceda porque hay moitos anos opuxose a decision da Xunta de traer a merda pa Cerceda
13. Le supondrá un hándicap el vivir en Coruña si llega a ser alcalde? cambiaría su lugar de residencia y se iría a vivir a su pueblo?
» Para mi no es un hapdicap vivir en Cerceda sino que es un placer. Vivo y duermo alli siempre que puedo.
Estoy esperando cada finde o vacaciones para ir para Cerceda
14. ¿Es cierto que si sale elegido alcalde va a cerrar la tv municipal?
» ¡!!!!! No me planteo nada de eso ni lo hadicho nunca. no hagais caso a comentarios de taberna.
Aprovecho para decirle al personal del Concello que no habria lo que la gente dice "limpeza de personal". Los puestos de trabajo hay que respetarlos absolutamente todos y en el concello hay gente muy valida. Lo que si creo es que se necesita mas organizacion y mas aptitud
15. Quen manda mais Marcial o ti?
» Marcial axudoume nestos principios e seguro que me axudará cuando llo pida nol futuro. No PP de Cerceda agora mando eu e que eu diga e o que vai a misa
16. Os teus cólegas do PP da xunta téñeno moi clariño a respecto das empresas públicas ou cofinanciadas con diñeiro público. A receita ultraliberal, isto é, se unha empresa funciona vendemola e se non funciona desmantelámola. En Cerceda está a Tv Creceda e o Aquapark. Tés pensado aplicar a receita, ou sexa, vas a vender ou desmantelar algunha? Opinión persoal : Ainda que te desfixeras da Tv non che era grande a perda.
» !! Non dixen nada do que me escribes. Non me desfarei da TV nin lle pasarei un arado o aquapark. Pero a tv ten que funcinar don xeito moito mas libre parece que solo esta pa enfocar o de sempre
17. Nestes últimos anos houbo moitos problemas no concello e nunca escoitei públicamente a súa opinión. É vostede dos que opinan e traballan só cando son elexidos concelleiros e que cando deixe de selo xa se olvidará de defender Cerceda?
» Se non estaba representando a Cerceda no iba a dar opinions publicas non medio de comunicacion. Enton terian que facelo todolos cidadans
18. ¿Porque botou a Becerra do PP?
» Non o botei. sempre dixen en todolos lados que ere mellor deixar salir antes de entrar. Incluso propuxen que se lle deixara ir a estas eleccions e se non conseguia uns resultados aceptables eu colleria o partido despois das eleccions. En todolos lados dixeron que era perder outros 4 anos e que habia que facer o cambio xa.
19. ¿es cierto que el pp lleva la mejor lista de estas elecciones?
» Llevo una lista de la que me siento orgulloso.
No la formé basandome en si eran ricos o pobres, guapos o feos. Me fije en que fuesen personas normales y validas para representar a los vecinos
20. Tiene usted experiencia en gestion de grupos, aplicará esto en su mandato o seguirá la linea personalista de liñares?
» equipo, equipo equipo. nada de govierno unipersonal.
21. Tambien va a hacer churrascadas para ganar votos??
» No disponemos de dinero para casi nada. como mucho habra un pincho de tortilla
22. Que resultados pensades obter nestas próximas eleccións? Pensas que a opción Terra Galega pode restarvos apoios?
» Gustariame que todolos partidos da oposicion sacasen mais votos. O Concello irialle ben que que non se repetisen as miorias absolutas das ultimas legislaturas. Non vou facer cabalos sobre numero de votos pero todolos votos que non vaian pa nos van pos outros.
23. Antes cando nós iamos á escola o ensino era cen por cen en castelán e os rapaces falabamos todos en ghallegho. Agora o ensino é en galego e en castelán e os rapaces xa non falan todos en ghallegho, cada vez hai máis que falan castalán? Pareceche isto normal? A que crees que se debe? Por certo (non respondas se non queres), en que idioma falan habitualmente as tuas fillas?
» As miñas fillas no estan na politica
24. Que pensas que se debería ou podería facer cos edificios das estacións do Barroso e de Londoño?
» A decir verdade non teño as ideas claras sobre este asunto. ademais non sei den quen e a propiedade nesto momentos. De todos modos as construccion no poden quedar abandonadas dese xeito.
25. Dime a razón pola que eu debería votar por ti e non por Liñares?
» HORRADEZ E TRANSPARENCIA
26. Nas pasadas eleccións o teu colega Liaño decía no programa electoral que de gañar faría un parque de atraccións no Acebedo. Levades esa proposta tamén este ano?
» Non levamos ninguna proposta deste tipo. Non pensamos facer un circuito catro ou cinco veces. O noso programa podese e debes cumplir
27. Sería posible que o pp de cerceda fixera coalición de goberno co bng en caso que os resultados obtidos polos diversos partidos fixeran viable esa posibilidade? Que opinión che merece a candidata do bng e a labor de oposición feita por este partido nos últimos catro anos?
» Rocío pareceme boa persona e gran traballadora. dende a oposicion tubo exitos notables.
Eu considerome seu amigo e non teño ningun problama con ela.
En canto a coalicion non sei se o permitirian os partidos pa dar unha resposta
28. que es lo primero que hara por el concello cree que la xunta colabora con el concello?
» lo 1 seria presentarme al personal
la xuta tiene la obligacion de colaborar con los concellos
29. Como calificarías as tuas relación,no ambito persoal, co alcalde actual José García?
» Creo que toda a vida me mirou de reollo
30. É posible un entendemento, mesmo unha coalición de goberno, co Psoe, en caso de que ninguén obtivera unha maioría absoluta? Por favor, non me respondas " presentamonos para gañar" ou "nos imos gañar as eleccións"...esa leria xa a sei eu..
» De resultados non falo, xa falará a xente. Un pacto con garcia seria traicionar a xente que me vote
31. O sr. García Liñares: Presidente da Federación galega de fútbol. vostede. presidente dun equipo de fútbol. Cré que o fútbol é o que precisan os veciños para esquecerse dos problemas de paro e da crise?
» No confundirei as miñas aficcions coas da xente. O governo basearase no que decida a xente non no que decida o grupo de governo
32. ¿QUE HARIA USTED CON LA URBANIZACION DEL XALO?
» Si pagan impuestos en Cerceda deben tener servicios de cerceda. hay el problema de que es privado pero si los vecinos colaboran nosotros tambien. asfalto, luz publica, alcantarillado, bus deben estar al servicio de al menos los principales nucleos
33. CREE USTED QUE EL AYUNTAMIENTO DE CERCEDA ESTA SOBRECARGADO DE PERSONAL, ? ¿USTED DESPEDIRIA GENTE O SEGUIRIA CON ESA CARGA DE PERSONAL?
» Creo que hay bastante personal pero no despediria a nadie. El puesto de trabajo hat que respetarselo a todo el mundo.
Si sobra personal se buscaria la manera de hacer algo productivo pero ya hay bastante paro. No queremos mas
34. ¿QUE OPINA DE LOS DESPIDOS EN LAS EMPRESAS AUXILIARES DE SOGAMA? SE ENTREVISTO USTED CON LAS PERSONAS DESPEDIDAS, USTED SABE QUE SOGAMA PERTENECE A LA XUNTRA Y LA XUNTA ESTA GOBERNADA POR EL P.P.
» Hable con algunos mienbros del comite y con el presidente.
La conclusion que saqué es que el asunto pinta bastante mal.
Creo que la unica soluccion pasa por abrir otra empresa complentaria del sector
35. ¿QUE OPINION TIENE USTED DE SOGAMA?
» Tengo la opinion que me contaron los responsables y afectados con los que hable.
Parece ser que el problema es que aqui hay mucha gente por tonelada que gestionan
36. O Patrimonio arqueoloxico de Cerceda esta moi abandoado, teñen previsto algún tipo de revalorización das 9 mamoas e os petroglifos da Cova dos Mouros?
» Non. tomo nota pa informarme desto
37. ¿Que industrias pesadas teneis en mente intentar traer a Cerceda?
» Despacio. primeiro facilitarle a asentamiento a cualquier empresa sin especulaciones con los terrenos
38. Qué lle parece o golpe de efecto do señor liñares sacando da lista a varios pesos pesados e comezando a apostar pola mocidade?
» O sacar tantos reservas sera que ten medo a que se lle den moitos der baixa. Moitos dos que van na lista o primeiro que dixeron e que iban abrigados.
Algun que vai en bo posto penso que vaise a dar de baixa pouco despois das eleccions pa segir operando a sua maneira
39. ¿QUE LE PARECE LA UBICACION DE LA RESICDENCIA DE LA 3º EDAD?
» Pa 3 meses de vran pareceme ben.
Pa 9 meses de inverno pareceme a antesala do ceminterio. E como se que elixiu a ubicacion lle estorbara que a 3ª idade pasee polas calles do pobo
40. Vai estar vostede catro anos de concelleiro e despois desaparecer da vida política local como fixeron anteriores candidatos como Méndez e Liaño, ou vaise pasar a traballar para o Psoe como algún exconcelleiro do PP?
» Non vivo da politica. Nin son ningun vividor da politica. Si sallo alcalde ben, si sallo concelleiro ben pero cambiar a chaqueta por un presa de cartos non e compatible conmigo. como diria Tucho "rechazamo"
41. Onte a rapaza do BNG falou dos altos niveis de radioactividade de Sogama, e lavouse as mans coas comisións que estan a cobrar os concellais do concello por ocultar estos datos. Vostede que e Inxeñeiro está preocupado ou pensa que todo desenrolo industrial conleva que teñamos os veciños que soportar contaminación e os politicos se deixen sobornar?
» Aclaro: son enxeñeiro tecnico non enxeñeiro superior.
Este e o dilema de sempre. contaminacion e cartos ou saude e menos cartos. Non sei respostar
42. Señor Santos, ¿qué opina sobre el movimiento asociativo en Cerceda? ¿de qué forma piensa apoyar a las asociaciones? ¿se va a reunir con ellas?
» El asociacionismo debe protegerse como oro en paño. cualquier cosa que haga una asociacion tiene mas valor que otra igual hecha por el concello a base de cheque.
Pero aqui a las asociaciones se le dan limosnas y lo importante lo organiza el concello. no quieren que le quiten el protagonismo
43. boas. coa recente chegada de Liñares á presidencia da federación galega, vostede, como presidente do Queixas, pensa q o seu equipo se vai ver afectado por algunha "man negra" dende os despachos da federación?
» Non o creo
44. Buenas Paco, para cuando sabremos quién conformará tu equipo? y dime qué pronóstico electoral vaticinas en Cerceda?
» Este fin de semana espero hacerlo publico y como dije no voy a hacer pronosticos.
lo unico que digo es que el pp va a ser el unico partido que aumente votos y los demas van a bajar